• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • 21 жовтня на базі ЗОШ № 1 пройшов семінар вчителів гуманітарного циклу

21 жовтня на базі ЗОШ № 1 пройшов семінар вчителів гуманітарного циклу

2016-10-24

Кожний урок - це окрема сторінка життя, прожита і вчителем, і учнем - іноді тривожна, іноді радісна. Немає сумніву, що урок повинен бути цікавим, вражаючим, торкнутися своїми струнами серця кожного учня.

Як зацікавити дітей? Як зробити навчання цікавим, щоб діти успішно засвоїли навчальний матеріал? Ці питання розглядалися вчителями гуманітарного циклу на семінарі, який відбувся 21.10.2016 року на базі ЗОШ №1, адже саме від вчителя залежить, як дитина буде сприймати світ, якою вона стане в майбутньому.

Сприяють створенню умов для креативно-пізнавальної діяльності школярів різноманітні інноваційні педагогічні технології навчання. Однією з них є проектна діяльність, яка створює умови для розвитку ініціативи, самостійності, стимулює процес саморозвитку.

Завідувач ММК Тарабан В.А. наголосив, що мета педагогічної технології “Метод проектів” полягає у стимулюванні інтересу як вчителів, так і учнів до визначеної проблеми, оволодіння необхідними знаннями і навичками, а також організації проектної діяльності щодо вирішення проблеми для практичного застосування отриманих результатів. Метод проектів дозволяє розвивати пізнавальні інтереси учнів, уміння самостійно конструювати свої знання, орієнтуватися в інформаційному просторі, критично мислити. Він завжди орієнтований на самостійну діяльність учнів (індивідуальну, парну, групову) протягом визначеного часу.

Шевченко О.В., методист ММК, звернула увагу присутніх, що тільки творчий підхід до навчання може зробити процес навчання цікавим. Творчість - це невичерпне джерело успішного засвоєння програмного матеріалу. „Без творчого вчителя не може бути, ні нової школи, ні нового суспільства, ні вільної України.(0.Захаренко) Нестандартні уроки та метод проектів повинні використовуватись у роботі кожного вчителя, оскільки вони активізують навчальний процес, збагачують та урізноманітнюють побудову методичної структури уроку. Успіхзастосування методу проектів залежить від того, наскільки учні захочуть самостійно чи спільними зусиллями вирішувати проблему, застосовувати необхідні знання, отримувати реальний і відчутний результат. Для того, щоб зацікавити дітей, необхідно продумувати всі етапи уроку, вибирати такі форми і методи, які б активізували розумову діяльність учнів, навчили використовувати свої знання на практиці, розвивали б його розумові здібності. Олена Василівна надала рекомендації, як використовувати проектні технології на кожному етапі уроку.

Вчителі Мурленко З.І., Козаченко Л.С. поділилися своїм досвідом, як працювати над проектом, які види проектної діяльності вони застосовують. Скворцова О.О. розповіла, які ігрові методи вона використовує на своїх уроках.

Солов’ян Л.А. показала епізоди уроку, де учні продемонстрували свої проекти, над якими працювали, використовуючи між предметні зв’язки. Лариса Анатоліївна звернула увагу, що в умовах прискорення отримання інформації й розширення її джерел, уміння обробляти інформацію є найважливішою для кожної дитини.

Обговоривши презентації та проекти, представлені учнями, вчителі прийшли до висновку, що проектний підхід можна застосувати для вивчення будь-якої теми чи проблеми. Він дозволяє наблизити навчальний процес до життя, до потреб дітей, навчальний матеріал адаптувати до реальних життєвих ситуацій, а головне – робить навчання цікавим і змістовним, а процес набуття знань простим і доступним. Проектна технологія дає знання, уміння й навички, що допомагають вже сьогодні дитині розв’язати її нагальні життєві проблеми. А школа – це не місце підготовки майбутніх дорослих, а місце, де дитина живе і вчиться жити в складному навколишньому світі, працювати і спілкуватися з іншими людьми, і в тому числі, здобувати необхідні знання. Вчителі і учні йдуть цим шляхом разом, від проекту до проекту.

/Files/images/abv/CAM02364.jpg

/Files/images/abv/CAM02356.jpg

/Files/images/abv/CAM02355.jpg

/Files/images/abv/CAM02354.jpg

/Files/images/abv/CAM02353.jpg

/Files/images/abv/CAM02350.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 78